25 september - laatste dag VilaGarcia de Arousa

Vandaag terug vroeg opgestaan om Erna naar Porto te voeren. De laatste keer. Ik verlaat morgen Vilagarcia en ga terug zeilen. Solo terug.. benieuwd of ik het nog kan....
Morgen en overmorgen alvast de toelating gevraagd en gekregen om naar Isla de Salvora te gaan. Dit is het natuurpark hier voor de Isla de Arousa.
De daaropvolgende dagen ga ik naar Isla de Ons, dat is het eiland voor de Ria de Pontevedra, waarna ik ook die ria ook nog even induik voor enkele dagen.
De weerberichten zijn OK en ik hoop dat de wind niet te veel doorzet want er is geen enkele bescherming tegen de doorgaans Noordelijke winden op de ankerplaats. .. We zullen zien.
Waarschijnlijk dus geen update van de blog voor enkele dagen wegens geen internet ... of het zou moeten zijn dat ik een postduif inschakel.
Misschien wel contact via de kortegolfradio met ON3BZ morgenavond, we zullen zien.
Groetjes,
Jean Robinson C.

Geen opmerkingen: