Billy blijft in Camarinas tot 26 augustus

Ik ben dus niet vertrokken deze morgen. Na wat informatie nagelezen te hebben in de pilot en checken op het Tourist Information bureau, blijkt Portosin wat betreft busverbindingen naar La Coruna geen goede keuze te zijn.
Goed, dan blijft de Billy hier. Dit is een gedroomde plaats om je boot achter te laten. De havenmeester, die eerst wat stuurs overkwam, zoals veelal bij Spanjaarden, is volledig ontdooid en noemt mij zijn "amigo".... Hij zal de Billy onder zijn persoonlijke vleugels nemen tot ik terugkeer. Bovendien kan ik de prijs van €50/week waarschijnlijk nergens evenaren.
Ik neem dus disndagmorgen de bus naar La Coruna en hoop tegen ' avonds in Bredene voet aan wal te zetten. Hmmm ! Beeldspraak ...
't Zal dus wss een tijdje kalm zijn op de blog wat zeilavonturen betreft.
Saludos, amigos.
Juan

Geen opmerkingen: