22 augustus... het begin van een nieuw zeil en fiets avontuur


Ik ben al een  paar weken bezig met trainen voor wat mijn derde ! Midlife crisis moet inluiden...😁😁 (zelf in te vullen )
Toen ik enkele weken terug een berichtje kreeg van Winnie,  de épouze van mijn zeilbuddie Johan op Fireball van weleer en mijn gelegenheidsbemanning samen in Bretange, Bilbao en uiteindelijk Vigo tijdens mijn trip met de Billy in 2009- om met hen in een huurboot een weekje te gaan zeilen vanuit la Trinité was ik direct verkocht..... uiteraard ga ik mee .!😀😀
Plan is om met hun auto naar ginder te rijden, een nachtje in een hotelletje in de directe omgeving van de jachthaven door te brengen om dan s morgens de boot, een dubbelkiels RM in



ontvangst te nemen en tegen de middag het ruime sop te kiezen, op naar de eilanden Belle Ile, Houet, noirmoutier en meer van dat fraais. ...
Midlife crisis? Wel .... ik neem mijn fiets mee, een tentje en slaapzak, minimum bagage en ik  heb het in mijn hoofd gestoken om na onze zeilweek de volle 800km terug naar huis te fietsen.... dat kan toch tellen.... of niet soms?
Volg vanaf morgen 22 augustus onze avonturen met een eerste 70km fietstocht van Knokke naar Laarne, ons vertrekpunt op vrijdag... tot hoors.  Jean 😂😂😂

Geen opmerkingen: